TEKAN 'SIGN IN' NANTI KITA CUTI SAMA-SAMA EKK...

Wednesday, April 20, 2011

BEST MAKAN SAKAN ~ JOHNNY'S THAI STEAMBOAT

JOHNNY'S THAI STEAMBOAT

Kali ni i bawak you all makan sakan di JOHNNY'S THAI STEAMBOAT.... Rasanya semua dah pernah makan di situ kan??? boleh dikatakan hampir setiap bulan sekali mesti makan di JOHNNY'S THAI STEAMBOAT... apa yang istimewa sangat di situ ekk??? okay makanannya HALAL... logo HALAL SEBESAU idak yer.. so kepada muslim jangan risau dan ragu-ragu.... MAKAN LER SEPUASNYA.. PASTU BAYOR LER heeehehe..
di situ ada set menu yang you all boleh pilih.. dari HARGA terendah RM15 kalau tak silap sehinggalah UP to RM++ JOHNNY'S THAI STEAMBOAT ada di mana-mana... so i selalu pergi yang terletak di BUKIT INDAH MALL.. tingkat 2.... tempatnya selesa dan elakkan hujung minggu memang penuh. Nasib-nasib ler kalau ada tempat duduk ekk.. selesa dan layanan juga mesra.. meh! kita tengok apa yang ada!
UNTUK KUAH terdapat dua pilihan... SUP AYAM (tak pedas dan PERCUMA) kalau you all pilih yang TOM YUM kena tambah RM10.. so i memang sentiasa pilih yang berperisa tom yum.. memang best! i tell you...:)
kuah cicah yang best! pedas dan rasanya masam-masam manis giteeww... SO  i pilih SET BERHARGA RM29... banyak jugak set tu tauu... pastu korang tokok tambah ler mana yang tak ada tu ekk...
ada pelbagai jenis sayur.. dan sayur cendawan tu i tambah....
ada sotong.. isi ikan dan bla... bla.. bla... *tak ingat kehape bendanya tu muahahaa...
TELUR PUN ADA!!! belum di rebus oke! jangan ko ketuk atas kepala pulak! aje memang muahaha..
BILA kuah tu dah mendidih.... masukkan ler apa-apa perabah yang ada tu ekk.. sayur tu jangan ler ko celur sampai naik lebam! aje memang tau.. celup-celup dahhhh.... ngap!
ko cicahkan kedalam kuah tu dulu.. memang best!
banana split pun sedap! ini tidak termasuk dalam set oke.. so kena ler order xtra...
spegethi dan daging... rasanya sedap.. lite aje giteeww... must try... yang ni pun tidak termasuk dalam set tu oke..
THAI TEA perghhh.. bau pandan rasa pandan.. memang best!
blogs ni i punya so kena interframe jugak... macam biasa dak kerempeng Princess Nellysha wajib ada muahaha...
JANGAN LUPA.. KALAU NAK RASAKAN KELAINAN... MASAKAN YANG SIMPLE... SILALAH DATANG KE JOHNNY'S THAI STEAMBOAT.... rasa yang enak, layanan best! tempat selesa, harga berpatutan.. servis pun cepat! apa tunggu lagi.. bawaklah keluarga dan aweks2 anda datang ke JOHNNY'S THAI STEAMBOAT....

TATA!!!



No comments: