TEKAN 'SIGN IN' NANTI KITA CUTI SAMA-SAMA EKK...

Monday, April 4, 2011

USS ~ UNIVERSAL STUDIO SINGAPORE ~ MADAGASCAR BOOGIE! ~PART 3~

USS ~ UNIVERSAL STUDIO SINGAPORE ~ MADAGASCAR BOOGIE! 
~PART 3~
Wahhh!! dah masuk PART 3..... diam tak diam ekk.. jari-jemari dah kematu masukkan gambor! satu persatu i masukkan ikut kategori.. senang dan mudah untuk you all ke sana nanti..... mana nak jumpa blogs cenggini guper??? PENUH INFO.. TIPS dan yang paling tak boleh tahan.... BERATUS GAMBOR!! PENUH AKSI giteeww.... untuk apa??? untuk memudahkan sesiapa sahaja kengkawan yang teringin nak ke USS.. NANTI.. idak ler ala-ala tak tahu cerita.. lain yang korang bayangkan.. bila dah tiba.. terus ternganga!! tiada niat lain.. hanya berkongsi kepada semua dengan niat JUJUR DAN IKHLAS.. bukan korang kena bayar pun kan??? errrkk.. TAPI...nak masuk USS tu kena ler bayor oke!

PERJALANAN DI TERUSKAN....
USS ~ UNIVERSAL STUDIO SINGAPORE ~ MADAGASCAR BOOGIE! ~PART 3~

Siapa yang suka tengok citer kartoon MADAGASCAR aje memang ler korang akan teruja bebenau ekk..pastu korang FRUST! apasal??? SEBAB FULL OPERATIONS IS ON DECEMBER.. huk.. huk.. tapi jangan risau... si ALEX... MARTY... MELMAN....GLORIA dan memacam lagi ler karektor dalam kartun MADAGASCAR TU ada di situ ekk... ada show lagi you! semua menatang bermaskot tu tergediks-gediks berjoget oke! mestilah musik yang di mainkan tu lagu dalam cartoon MADAGASCAR... so sesiapa yang tak pernah menonton kartun MADAGASCAR ni mesti terlopong ekkk.. tak tahu hujung pangkal... tetiba ku sebut nama-nama menatang tu muahahaha.. so pergi ler beli VCD MADAGASCAR tu ekk... i anak beranak memang ler SUKA menonton kartun MADAGASCAR ni ekk.. kelakor satu hal... ada banyak unsur2 yang bagus.. untuk kekanak tonton...mak pak.. hang boleh join sekali ekk..
*TETIBA LEPAS NI VCD MADAGASCAR SOLD OUT!*
okay nampak tak gambar di belakang tu? ADA KAPAL BESAR tau... so kalau nak ke MADAGASCAR... tuu... you all kena ler lalui jalan tu oke... ada jalan satu lagi.. tapi kami mulakan perjalanan dari sebelah kiri...
BESOR KAPAL.... BESOR LER SAUH tu oke.. dak kerempeng sanggup memanjat semata-mata nak duduk bawah kapal..... katanya ler... betul jugak.. kalau nak bergambar dengan sauh bawah kapal dah nak kena menyelam yer tak muahahaa.... sila bergambor di situ bila kesana.. muhahhaa
apa ke BENDA TU??? siap ada kapal terbang tersangkut lagi ko!
dan juga.. ADA TENGKORAK DAN RANGKA YANG TERGANTUNG! DI TENGAH-tengah tu Pak Habibi i oke.. muahahaa.. dia ler yang snap gambor tu.. kalau i memang tak sanggup nak mendongak ke atas! tinggi dan besauu pokok tu oke!
BESOR KE TAK BESOR POKOK TU??? besorkan.. itu ler replika kengkononnya dalam cerita LOST WORLD.... so pokok tu ada di sepanjang jalan sebelum korang nak sampai ke MADAGASCAR..
tuuuu..... dah sampai dah depan MADAGASCAR.... tak boleh masuk sebab masih under constructions oke... so bergambor aje ler dekat depan pintu masuk tu ekk..
KING JULIEN'S BEACH PARTY-GO ROUND... hah! tu dia.. dalam cerita MADAGASCAR tu... si KING JULIEN tu kan raja di hutan.. apa yang ada di situ???
ada tempat berehat.. so kalau kaki lenguh boleh duduk berehat di situ... ada lagi...
masuk aje dalam KING JULIEN'S tu.. ada pemandangan cukup menarik! boleh nampak RIDE... BATTLESTAR GALACTICA... memang best! ada berani ke nak naik??? tu nanti i story khas untuk citer RIDE tu ekk..
yer... ada KING JULIEN'S BEACH PARTY-GO-ROUND... tu dia, anak-anak masa ni nak berparty ko biorkan ler muahaha.. ko mak dan pak nak join pun boleh... di benarkan...BAIK JANGAN NAIK.. SEBAB I PUN TAK NAIK.. MALAS! muahaha..
*PENGSAN*
TETIBA... BERDEDAI AJE KO.. KAREKTOR DAN MASKOT DALAM CERITA KATON MADAGASCAR tu keluar....sekor.. sekor.. pastu berekor-ekor!
tu ler GLORIA... tembam! muahaha.. 
ALEX.... handsome!!! muahahaa...
tu ler... KING JULIEN'S.... handsome tak??muahahaa... comey ko! cute!
ADA SHOW!!! aduhaii.. memang best! seronok you.. terkedek-kedek si PENGUIN THE SKIPPER... agaknya ler nama penguins tu ekk.. i dah tak berapa ingat.. kalau silap mintak ampun... tapi SHOW SEMUA menatang tu memang menghiburkan! KEKANAK PALING SUKA.. MAK DAN PAK TOMPANG GEMBIRA!!! muahahahHHHAHAhaahaha...
*POYO DAN JAKUN* semua show tu berjadual.. so kalau you all terlepas show tu akan ada lagi ekk.. jangan lepaskan peluang anda untuk bergambor dengan manusia bermaskot menatang tu muahahaa
ADA BANYAK sign board.. yang akan membawa anda semua.. ke tempat yang kesemuanya 100% menyeronokkan... terutama kekanak riang! ingat dan berhati-hati bila melalui tempat yang menjual SOUVENIR.. nanti i share bahagian khas untuk SOUVENIR.. ekk..
tu TONG SAMPAH! bukan tempat cempak surat oke.. muahaha.. sepanjang jalan tu.. akan di sediakan tong sampah.. sila buang sampah ke dalam tong sampah... setiap tong sampah mengikut tempat dan karektor yang ada di situ... macam tong sampah tu... ada di MADAGASCAR... best kan.. bersih dan tak macam tong sampahkan?
*pitam*
siapa pernah tengok citer katon MADAGASCAR.. itu ler kotak yang ALEX si singa tu di kurung ekk.. you all tengok ler sendiri karton tu di VCD
wahhh!!! GLORIA'S SNACK SHACK... si hippos betina yang nama GLORIA tu ada membuka kedai ler ko! wah! memacam ada di situ antaranya makanan jepun... dan untuk muslim tak halal ekkkekk..
MATAHARI PANAS TERIK!!! TERBAKOR KULIT MUKA.. SELESAI SUDAH DI MADAGASCAR... PERJALANAN DI TERUSKAN.. TANDAS MEMANG BANYAK DI SITU... SO SEBELUM nak meneruskan perjalanan pergi ler ketandas dulu oke..memang bersih... cuma bagi bangsa Islam.. situ tak ada GAYUNG! 
*SILA BEKALKAN GAYUNG DARI RUMAH*
*PENGSAN*

 PERJALANAN DI TERUSKAN LAGI.. SELEPAS MADAGASCAR... KE MANAkah DESTINASI SETERUSNYA????
RUMAH SHREK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wahhhh!!! SUKA! SUKA! SUKA!! ini yang i paling suka oke!! sebab i paling suka CERITA ANIMASI SHREK!!! alah.. yang OGRE tu.. yang HIJAU TU.. hah! tu ler rumah shrek! ada JAMBAN! sekali muahhaa.. nak tahu macam mana guper??? tunggu nanti i share PART 4.... DAN JUGA...
ISTANA FAR FAR AWAY... DI MANA PRINCESS FIONA.. ISTERI KEPADA SHREK TINGGAL... best! memang best! rasanya INI YANG PALING TERBAIK.. I BERADA DI SANA!!! I LIKE..:):)
*anak-anak lupa nak kutanya! suka ler agaknya!* muahaha...
*PENUH RASA JAKUN DAN TERUJA*

shahriah.... abdullah... mencatatkan sesuatu.... SHREK HOME SWEET HOME.... AND FAR FAR AWAY.... BERSAMBUNG...... PART 4


TATA!!!


No comments: